Ahad, 19 Oktober 2014

. perasaan apakah ini ? .

salam bacaan untuk semua .

topik bacaan kini adalah tentang dia .
benar tapi aku cuba menafikan .
walau sering muncul dalam minda .
walau hati berombak rindu pada dia .
walau sistem badan tak mampu mengawal pergerakan .
akan aku RAHSIAkan kehadiran 'si dia ' di dalam hati ini .

seakan berada dalam mimpi bila kau dan aku mampu berhubung .
pada kau mungkin kebiasaan sebagai teman dan teman .
tapi tidak pada hati aku yang menyukai kau .
salam perkenalan yang kau hulurkan membuat aku tersenyum girang .

Ya Allah . perasaan apakah ini ?

mungkin ini perasaan yang dah lama aku kuburkan .
perasaan ini pernah menyakiti aku suatu ketika dahulu .
perasaan ini pernah membuat aku lemas dalam dunia penuh kesakitan .
perasaan ini jugak pernah membuat aku mengabaikan keluarga .
ya ! benar !
ini la kekhilafan aku dahulu .
terlampau terbuai dengan perasaan ini .

hari ini .
detik ini .
saat ini .
perasaan ini datang lagi .
moga aku lebih matang menghadapi perasaan ini .

Al-fatihah untuk diri sendiri .
salam akhiran tinta kali ini .
assalamualaikum .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan